Eljött az idő! Tedd végre rendbe a GDPR megfelelésed!
Díjmentes, mini konzultáció azoknak, akiknek elég volt a félmegoldások
bizonytalanságából
"Van már valamilyen adatvédelmi nyilatkozatod" ...
... valahonnan, mert hallottad, hogy kötelező. De, hogy mi van benne, vagy mire lenne szükséged ezen kívül, arról őszintén, fogalmad sincs.
Úgy gondolod, hogy nem olyan bonyolult dolog, sablonokkal biztosan
megoldható.
Persze kicsit nyugtalanító ez a bizonytalanság érzés, hogy így rendben lesz-e, vagy lehet-e belőle baj. Érzed, hogy jó lenne utána járni, lecsökkenteni a kockázatokat ezen a téren is, de hol kellene ezt elkezdeni?
Nem vagy egyedül ezzel a dilemmával!
Sokan kényszerből vagy
hanyagságból minimálisra veszik a jogszabályi kötelezettségeket, ami hosszú
távon nem a legbiztosabb stratégia.
Miben tudunk segíteni neked?
Az EJMA adatvédelem a kisvállalkozások, egyéni vállalkozók,
egyesületek, nonprofit szervezetek GDPR átvilágításának és megfeleltetésének a
specialistája.
Szolgáltatásunk Neked való, amennyiben úgy érzed, hogy érdemes
lenne végig gondolnod a GDPR megfelelésed egy erre specializálódott
szakemberrel.
A GDPR a személyes adatok szakmai, üzleti célú kezelését szabályozza, amely minden hazai vállalkozásra és egyéb szervezetre kötelezően vonatkozik.
Az adatvédelem az adatkezelő, vagyis jelen esetben a Te felelősséged. Te vagy az, aki bármikor elszámoltatható a megfelelőségét tekintve, ezért alapvető érdeked, hogy az adatkezelésed szakszerű és törvényes legyen.
Miben vagyunk mások?
1. Számos adatvédelmi szakemberrel ellentétben, ádáz ellenzői vagyunk a sablon
használatnak, mert ismerjük az adatvédelem komplexitását. Tisztában vagyunk
vele, hogy a laikusok számára kidolgozott sablonok használata félmegoldásokhoz,
ellentmondásokhoz, zűrzavarhoz, vagyis nem megfeleléshez, ezáltal különböző
valószínűségű és súlyosságú kockázatos működéshez vezet.
2. Az átvilágítás során az adatkezelést végző munkatársakkal
alaposan áttekintjük a működési folyamataidat, felmérjük a jelenlegi és
tervezett adatkezeléseidet.
3. Összegzés után a szükséges adatvédelmi intézkedéseket a
működési folyamatokba építjük, ezzel biztosítva a jogilag kötelező, az adott
szervezetre szabott, folyamatos megfelelést.
BÓNUSZOK
1· BÓNUSZ
3 hónapos ingyenes tanácsadás
Az implementáció végén sem engedjük el a kezedet, mivel további 3 hónapig díjmentesen segítjük az intézkedéseid
működtetését, munkaórára tekintet nélkül.
Kérdéseidre pedig 1 munkanapon belül válaszolunk.
ÉRTÉKE: munkaórától függően akár 250.000 Ft, amit most ingyenesen megkapsz
2· BÓNUSZ
Cégedre szabott adatvédelmi tréning mellébeszélés nélkül
Mivel Te vagy elszámoltatható a cégedben, alapvető érdeked, hogy
az alapismeretekkel tisztában légy! A legegyszerűbb vállalkozások és a
bonyolult adatkezeléseket végző cégek esetében is kulcsfontosságú, hogy az
adatkezelést végző személyek átlássák, megértsék és betartsák az adatvédelmi
követelményeket, hiszen az adatkezelő bármikor elszámoltatható a
tevékenységéért.
Ehhez minden megfeleltetést megrendelő ügyfelünknek és munkatársainak cégre szabott adatvédelmi tréninget tartunk az együttműködés során, ezzel biztosítva a felkészült, tudatos, hatékony, ezáltal professzionális adatkezelést.
ÉRTÉKE: cégmérettől és adatkezelésektől függően, akár 320.000 Ft, amit most ingyenes megkapsz
Mit mondanak rólam az ügyfeleim?
Ambrus Mónika Holisztikus nyelvi mentor
"Először azt gondoltam én is, mint mindenki, hogy majd elül
ez a "GDPR dolog". Egy újabb hiszti. Századik adminisztrációs kötelezettség,
amivel kínozzák a mezei vállalkozót.
Aztán szép lassan rájöttem, hogy nem fog elmúlni, és hogy ez jó. Erre szükség van. Ez véd engem, mint magánember, és véd, mint cégtulajdonos.
Teljesen átalakult a világ, nagycsaládos anyukaként tapasztalom, hogy naponta csenget nálunk a futár. Online bankol, tanul, szórakozik az egész család. Rengeteg információ kerül ki rólunk a virtuális világba, és ezzel vissza lehet élni. Szükségünk van adataink védelmére, különben nagyon gyorsan csalások áldozatai lehetünk. Nálunk is többször próbálkoztak már, főleg gyermekeim online vásárláskor használt adataival visszaélni, de eddig szerencsére megúsztuk a nagyobb problémákat. Ezért nekem az adatvédelmi nyilatkozat már nemcsak egy undok, "apróbetűs" rész, hanem át szoktam olvasni.
Vállalkozóként csak most utólag látom, miután "kötelességtudatból" túlestem az átvilágításon, tanácsadáson és Eszter nagy gondossággal elkészítette a szükséges dokumentumokat, hogy mennyivel nyugodtabb vagyok, mennyivel szervezettebben működöm így.
A hozzám forduló kliensekre visszajelzéseik szerint jó benyomást tesz, és bizalmat épít, ha azt látják, hogy felelősen kezelik az adataikat. Az egész onboarding folyamatnak professzionálisabb lehet így a jellege.
Mi az, amit még nagy nyereségnek könyvelek el? Eszter úgy
építette fel az egész folyamatot, hogy hatására át kellett gondolnom a
vállalkozásom működését, újraszervezni néhány területet, optimalizálni
folyamatokat. Érdemes nem megúszni ezt a GDPR dolgot, mert ha olyan profihoz
mész, mint Eszter, lehet, hogy "mellékhatásként" üzletfejlesztési
coachingban is részesülsz."
" Eszter munkája egyenlő a profizmussal.
Egy gördülékeny beszélgetés során olyan tüzetesen kérdezett a vállalkozásomról, ahogy még én sem gondoltam rá előtte. Szakmáját maximalizmussal és végtelen lelkesedéssel végzi.
Ha kérdésem akadt, nagyon hamar kaptam rá választ. Nem is akármilyet, hisz mindent próbál a lehető legérthetőbben kifejteni.
Ritkán találkozni ennyire gondos és alapos szakemberrel.
Így, ha egy igazán szakértő, munkájára igényes embert keresel – megtaláltad
Eszter személyében. "
Kreiszl Boglárka, edző és rekreációs eseményszervező, Bogi fitness&health
"Ajánlás útján kerültem
kapcsolatba Eszterrel. Fotósként és stílustanácsadóként szükségem volt ugyanis
egy szakemberre, aki elkészíti az adatvédelmi dokumentumokat specifikusan a
vállalkozásomra szabva.
Korábban azt gondoltam, hogy majd megoldom az adatvédelmet egy-két sablonnal, de rá kellett jönnöm, hogy ahogy fotózni is mindenki fotóz, mégsem fotós mindenki, úgy ez is egy külön szakma, szóval inkább rábízom ezt az alapvetően fontos feladatot egy profira. Fontos, mert a fotózás és a stílustanácsadás során is dolgozom az ügyfelek adataival és ahogy a fényképek is szigorúan őrzött, privát információk, úgy az ügyfeleim további személyes adatai is azok.
Eszter töviről hegyire kikérdezett és a tanácsadás során kiderített minden szükséges részletet. Az sem utolsó szempont, hogy mindezt egy fesztelen, vidám, kávézós, személyes megbeszélés alatt tette és e-mailen is bármikor el tudtam érni.
Végül a vállalkozásom
sajátosságait maximálisan figyelembe vevő, számomra is átlátható és könnyen
kezelhető GDPR megfelelési csomagot kaptam tőle."
"Könyvelőirodaként kerestük fel az "EJMA" adatvédelmet.
Átnézték korábbi dokumentumainkat, átbeszéltük milyen teendői, hiányosságai vannak cégünknek az adatvédelem területén. Végigvezettük a folyamatokat, mit csinálunk helyesen és milyen korábbi gyakorlatunkon kell változtatunk. Több meglepetés is ért minket a konzultációk során. Volt "Te jó ég..." és sok-sok "Hűha..."
Sok dologról nem is gondoltuk, hogy foglalkozni kellett volna vele már korábban is, néhány dologra pedig, amitől tartottunk, Eszter egyszerű, többletmunkát nem okozó megoldási javaslattal szolgált.
Profi, és a mindennapok során is használható szabályzatcsomagot, dokumentumokat kaptunk, amelyek teljes mértékben cégünkre szabottak.
Korrekt ár, megbízható,
rendkívül szimpatikus szakértők! Örülünk, hogy az EJMA Consultant Kft-t bíztuk
meg a feladattal!"
Kuni Veronika, könyvvizsgáló, LEVENDULA-KONTÓ Számviteli és Adótanácsadó KFT
Mire számíthatsz, ha jelentkezel a konzultációra?
1. Megbeszéljük, hogy mik a legkockázatosabb adatkezeléseid.
2. Amennyiben a konzultáció végén mindketten úgy látjuk, hogy szeretnénk együttműködni és jól együtt tudnánk dolgozni, a kapott információk alapján, 24 órán belül elkészítjük az adatkezeléseidre szabott árajánlatot.
3. Megállapodás után telefonon egyeztetünk egy kb. 2 órás
átvilágítási időpontot, ahol személyesen, vagy online felületen részletesebben
átbeszéljük az adatkezeléseidet, számba vesszük a meglévő intézkedéseidet,
dokumentumaidat és felmérjük a hiányosságokat.
4. A megbeszélés után csapatunk elkezdi az érdemi munkát:
elemzünk, tervezünk, dokumentációkat értékelünk, készítünk. További kérdések,
pontosítások miatt kereshetünk telefonon vagy e-mail-ben.
5. Az elkészített terveket átbeszéljük, és a gyakorlatba
építjük.
6. További 3 hónapig segítjük az élő adatvédelmed működtetését.
7. Adatkezeléseidre szabott oktatást tartunk.
Jelentkezz a mini konzultációra!
Add meg a neved, valamint elérhetőséged és 1 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot a konzultáció időpontjának egyeztetése céljából!
A konzultáció online, a Microsoft Teams felületén történik.
Ehhez az e-mail címedre küldünk egy meghívót, amelyen keresztül egy
gombnyomással csatlakozhatsz a beszélgetéshez.